Industry Executive – Education Sector at Microsoft || ­čôŹEdukacja II Technologia || Edtech || Minecraft Education Edition ÔŁĄ´ŞĆ Szko┼éa Cyfrowa

Edukacja by┼éa i jest moj─ů pasj─ů. Z czasem wype┼éni┼éa r├│wnie┼╝ moje ┼╝ycie zawodowe, nadaj─ůc mu tym samym o┼Ťwiatowy kierunek rozwoju. Poszukuj─Ö rozwi─ůza┼ä, kt├│re wspieraj─ů edukacj─Ö, wzmacniaj─ů jej dzia┼éania, otwieraj─ů realne rozwi─ůzania systemowe, przynosz─ů potrzebn─ů naszym czasom zmian─Ö. W takiej perspektywie technologia jest m┼éodsz─ů siostr─ů edukacji, z jednej strony jej pos┼éusznie s┼éucha, pod─ů┼╝a za jej potrzebami a z drugiej proponuje nieznane dot─ůd rozwi─ůzania. Staram si─Ö pogodzi─ç te potrzeby, ┼╝eby w finale ucze┼ä i nauczyciel otrzymali warto┼Ť─ç EdTech, kt├│ra odmieni ich nauk─Ö, rozw├│j i wp┼éynie na poczucie szcz─Ö┼Ťcia.