Web Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Logo Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Web Development

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

White Labeling

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

VIEW ALL SERVICES 

─────────────────────────────
Kod: W1/G5/214 (Sala 214)
Prelegentka: Olga Woj
Organizator: Akademia Neurodydaktyki, wydawnictwo Mózg na Warsztat
Tytuł: Mózg na tak! Metodyka prowadzenia zajęć, które motywują i angażują wszystkie mózgi (propozycja)

Opis:
Podczas tego warsztatu uczestnicy:
• Dowiedzą się, jak motywować i angażować uczniów bez gadżetów i ocen.
• Zobaczą schemat lekcji odpowiadający neurobiologicznym potrzebom mózgu ucznia.
• Otrzymają narzędzia rozwijające najważniejsze kompetencje przyszłości, dzięki którym rozwiną kreatywność i zbudują dobre relacje w grupie.
• Poznają metodykę nauczania zgodną z naturą mózgu, opartą o filary neurodydaktyki.
─────────────────────────────

Kod: W1/G1/229 (Sala 229)
Prelegent: Krzysztof Rapacz
Organizator: Collegium Da Vinci
Tytuł: Gen AI w pracy nauczyciela

Opis:
Podczas warsztatu uczestnicy poznają i przetestują rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które mogą być wykorzystywane w pracy w szkole. Celem jest zdobycie kompetencji cyfrowych, wpływających na efektywność codziennej pracy nauczycieli.
─────────────────────────────

Kod: W1/G3/228 (Sala 228)
Prelegentki: Dorota Renata Janczak oraz Rudnicka
Organizator: OEIiZK
Tytuł: Kreatywność w erze AI

Opis:
Warsztaty pokazują, że kreatywny nauczyciel to kreatywny uczeń. W trakcie zajęć wykorzystane zostanie wsparcie sztucznej inteligencji przy rozwiązywaniu problemów w sposób twórczy. Zaplanowano liczne inspirujące zadania, które można od razu zastosować z uczniami.
─────────────────────────────

Kod: W2/G1/112 (Sala 112)
Prelegentka: Anita Plumińska-Mieloch
Organizator: Zespół Szkół im. Kryptologów Poznańskich w Luboniu
Tytuł: Co nauczyciel może zrobić, aby na własnej lekcji się nie nudzić, czyli o prostych skutecznych metodach pracy z grupą

Opis:
Prelegentka przedstawi przetestowane metody pracy, które ułatwiają życie nauczycielowi, angażują uczniów i nie wymagają wielkiego przygotowania materiałów. Omówi wpływ pasji na pracę z grupą oraz sposoby poszukiwania „belferskiej siły”.
─────────────────────────────

Kod: W2/G3/213 (Sala 213)
Prelegent: Marek Grzywna
Organizator: Fundacja STEAMLAB
Tytuł: Jak pozbyć się rutynowych szkolnych zadań dzięki sztucznej inteligencji

Opis:
Warsztaty praktyczne pokazują, jak wykorzystać sztuczną inteligencję (AI) do usprawnienia codziennej pracy dydaktycznej i organizacyjnej. Uczestnicy:
– Poznają zasady skutecznego promptingu,
– Nauczą się tworzyć atrakcyjne prezentacje dydaktyczne z AI,
– Opanują automatyzację sprawozdań i raportów,
– Będą mieli okazję samodzielnie pracować z narzędziami AI.

Warsztat przeznaczony jest dla nauczycieli wszystkich przedmiotów, którzy chcą poznać nowoczesne technologie wspierające edukację, zwiększyć efektywność pracy oraz oszczędzić czas.
─────────────────────────────

Kod: W3/G7/026 (Sala 026)
Prelegentka: Karolina Pankros
Organizator: Przedszkole Niepubliczne Chatka Misia Uszatka
Tytuł: Warsztaty „Walentynkowe Love” – kodowanie i programowanie już od przedszkola

Opis:
Zajęcia wprowadzają przedszkolaków w świat technologii poprzez kodowanie i programowanie w radosny i kreatywny sposób. Dzieci odkryją, że programowanie może być zabawne, a jednocześnie uczą się współpracy i wyrażania emocji.
─────────────────────────────

Kod: W1/G4/016 (Sala 016)
Prelegent: Marcin Pawlik
Organizator: Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie
Tytuł: Warsztaty: Shorts, reels – nagraj i zmontuj film, komórką, tabletem

Opis:
Warsztaty oparte głównie na praktyce, w trakcie których uczestnicy:
• Poznają podstawy filmowania (kadrowanie, kierowanie kamerą, oświetlenie, dźwięk).
• Dowiedzą się, jak optymalnie skonfigurować urządzenia mobilne.
• Nauczą się podstawowych technik montażu wideo przy użyciu bezpłatnej aplikacji.
• Otrzymają wskazówki dotyczące tworzenia popularnych formatów wideo (Shorts, Reels).

Dodatkowo:
– Szkolenie rozwija umiejętności cyfrowe i kreatywność.
– Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę oraz narzędzia do montażu.
– Uwaga: należy przynieść własny smartfon lub tablet z zainstalowaną aplikacją CapCut.
─────────────────────────────

Kod: W2/G2/GARAŻ (Sala GARAŻ)
Prelegentka: Dagmara Kwiatkowska
Organizator: Przedszkole Niepubliczne Chatka Misia Uszatka
Tytuł: Musicon – programowanie, komponowanie, terapia czy może świetna zabawa?

Opis:
Podczas warsztatów dzieci z muzycznym wynalazkiem mogą zanurzyć się w świat dotykowych, wzrokowych i słuchowych bodźców. Dzięki temu przyswajają wiedzę z różnych obszarów w sposób naturalny i intuicyjny.
─────────────────────────────

Kod: W3/G8/218 (Sala 218)
Prelegentka: Julia Plebańska
Organizator: ArtyKids
Tytuł: Warsztaty „Interaktywnie z Damą z Gronostajem” – sztuka Renesansu, analiza dzieła, personalizacja i kreatywność cyfrowa, STEAM

Opis:
Warsztaty podkreślają znaczenie integracji nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki (STEAM). Uczestnicy:
– Poznają przykładową lekcję, która łączy wiedzę o sztuce Renesansu z nowoczesnymi technologiami,
– Rozwijają umiejętności cyfrowe i kreatywność,
– Uczą się poprzez zabawę i współzawodnictwo.
─────────────────────────────

Kod: W2/G4/228 (Sala 228)
Prelegent: Jacek Kawałek
Organizator: Zespół Szkół Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Kołobrzegu
Tytuł: JAK TWORZYĆ MATERIAŁY DO AR I VR ORAZ ZACHĘCIĆ UCZNIÓW DO UDZIAŁU W RÓŻNYCH PROJEKTACH NA PRZYKŁAD W FILMOWYCH CZY TANECZNYCH

Opis:
Prezentacja pokazuje, jak tworzyć modele i animacje do AR/VR przy użyciu darmowych programów, takich jak VEYON, BLENDER, UPBGE, GIMP oraz UNITU. Uczestnicy dowiedzą się, jak realizować projekt „WIRTUALNY PLAN EWAKUACJI SZKOŁY” z pomocą drukarek 3D, oraz poznają nietypowe metody angażowania uczniów w projekty filmowe i taneczne.
─────────────────────────────

Kod: W2/G5/131 (Sala 131)
Prelegentka: Joanna Gadomska
Tytuł: Sezamie otwórz się, czyli bank pomysłów na lekcje wychowawcze
Organizator: Biologia z Blondynką

Opis:
Warsztaty prezentują gotowe pomysły na ciekawe lekcje wychowawcze, które ułatwiają integrację zespołu klasowego, angażują uczniów i pobudzają ich kreatywność. Oferta skierowana jest do wychowawców, którzy chcą uatrakcyjnić spotkania z klasą.
─────────────────────────────

Kod: W3/G1/114 (Sala 114)
Prelegentka: Beata Chojnowska-Gąsiorek
Tytuł: Ciemna strona sieci. Wykorzystanie godziny wychowawczej do edukacji o zagrożeniach AI, niebezpiecznych znajomościach online i problemie stalkingu
Organizatorzy: Szkoła Podstawowa Nr 39 w Gdyni; Gdyński Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli; Akademia Ateneum w Gdańsku; Centrum Edukacji i Rozwoju PROGRESOWNIA

Opis:
Warsztat przygotowuje nauczycieli i wychowawców do przeprowadzenia zajęć, które pomagają uczniom rozpoznawać zagrożenia płynące z internetu i nowoczesnych technologii, takich jak manipulacje, fałszywe tożsamości oraz stalking. Prezentowane są filmy edukacyjne oraz materiały wspierające działania prewencyjne.
─────────────────────────────

Kod: W4/G4/205 (Sala 205)
Prelegentka: Katarzyna Włodkowska
Tytuł: Sztuczna inteligencja w praktyce szkolnej. Jak pracować efektywnie i efektownie?
Organizator: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile

Opis:
Warsztaty obejmują:
– Wprowadzenie do narzędzi AI w praktyce szkolnej,
– Prezentację dostępnych, bezpłatnych narzędzi i aplikacji wspierających pracę na różnych przedmiotach,
– Przykłady tworzenia interaktywnych lekcji (m.in. wirtualne dyskusje, debaty, teledyski, wizualizacje, symulacje scenariuszy literackich),
– Zadania praktyczne z wykorzystaniem AI oraz tworzenie zindywidualizowanych materiałów dydaktycznych.
─────────────────────────────

Kod: W4/G5/202 (Sala 202)
Prelegentka: Dominika Gaponiuk
Tytuł: Modułowe e-podręczniki – Twoje nowoczesne narzędzie dydaktyczne
Organizator: Ośrodek Rozwoju Edukacji

Opis:
Warsztaty odkrywają potencjał modułowych e-podręczników w codziennej pracy nauczyciela. Uczestnicy dowiedzą się, jak łatwo włączyć je do planowania lekcji, dostosować materiały do indywidualnych potrzeb uczniów oraz poznają praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia interaktywnych treści.
─────────────────────────────

Kod: W3/G5/112 (Sala 112)
Prelegent: Bartosz Chyś
Tytuł: Zagr(AI) z uczniami na zajęciach
Organizator: Szkoła Podstawowa nr 39 w Gdyni

Opis:
Warsztaty pokazują, jak w szybki i kreatywny sposób stworzyć gry dydaktyczne z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Uczestnicy poznają techniczne sztuczki, które uatrakcyjnią zajęcia, zaktywizują uczniów oraz podniosą efektywność pracy. Prezentowane są narzędzia oraz pomysły do wykorzystania na lekcjach przedmiotowych.
─────────────────────────────

Kod: W3/G6/110 (Sala 110)
Prelegentka: Edyta Borowicz-Czuchryta
Tytuł: Bohater Literacki ukryty w kostkach Rubika
Organizatorzy: Publiczna Szkoła Podstawowa Galileo w Lublinie; Ogólnopolski Operator Oświaty; Akademia Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie

Opis:
Warsztaty łączą literaturę z kreatywnymi metodami nauczania. Uczestnicy wezmą udział w serii aktywności, mających na celu odgadnięcie tajemniczego bohatera literackiego ukrytego w kostkach Rubika, a zakończą wspólnym tworzeniem portretu tego bohatera. Zajęcia rozwijają ciekawość, logiczne myślenie i umacniają relacje między uczniami.
─────────────────────────────

Kod: W1/G7/205 (Sala 205)
Prelegent: Viktor Bohdanov
Tytuł: Wykorzystanie innowacji technologicznych we współczesnych szkołach: zalety i możliwe zagrożenia
Organizator: Shape Robotics Poland

Opis:
Prezentacja omawia, jak innowacyjne rozwiązania – takie jak interaktywne tablice, platformy online, sztuczna inteligencja czy wirtualna rzeczywistość – zmieniają sposób nauczania. Warsztat analizuje zarówno pozytywne aspekty wdrażania nowych technologii, jak i wyzwania związane z ich integracją, podkreślając rolę nauczycieli i rodziców w odpowiedzialnym korzystaniu z technologii.
─────────────────────────────

Kod: W5/G5/205 (Sala 205)
Prelegent: Viktor Bohdanov
Tytuł: Warsztat Robotyczny (Fable, Shape Robotics)
Organizator: Shape Robotics Poland

Opis:
Interaktywne warsztaty z robotyki, podczas których uczestnicy poznają praktyczne zastosowania robotów Fable w nowoczesnych klasach. Zajęcia rozwijają kreatywność, umiejętność logicznego myślenia oraz współpracę, pokazując, jak technologia może uatrakcyjnić proces edukacyjny i dostosować go do indywidualnych potrzeb uczniów.
─────────────────────────────

Kod: W4/G6/131 (Sala 131)
Prelegentka: Marta Wysocka
Tytuł: Cyfrowe cienie – jak chronić swoją prywatność w cyfrowym świecie?
Organizator: Wysocka.edu.pl

Opis:
Warsztaty analizują, jak każdy nasz cyfrowy ślad może być wykorzystywany przez sztuczną inteligencję. Uczestnicy dowiedzą się, jak rozpoznać mechanizmy manipulacji danymi oraz jakie świadome wybory pomogą chronić prywatność i odzyskać kontrolę nad danymi osobowymi.
─────────────────────────────

Kod: W4/G8/218 (Sala 218)
Prelegentka: Julia Plebańska
Tytuł: Warsztaty „Witkacy na Koszulkach – Sztuka, Ekspresja i Kolor” dla uczniów klas 4-8
Organizator: ArtyKids

Opis:
Kreatywne zajęcia, podczas których uczniowie poznają życie i twórczość Witkacego, a następnie projektują i tworzą własne koszulki inspirowane jego stylem. Zajęcia łączą edukację artystyczną, rozwijanie wyobraźni oraz dobrą zabawę, umożliwiając dzieciom eksperymentowanie z kolorem i formą.
─────────────────────────────

Kod: W1-W2/G8/218 (Sala 218)
Prelegentki: Dagmara Kwiatkowska, Julia Plebańska oraz Karolina Pankros
Tytuł: Warsztaty „STEAM-iaki w Akcji – Twoje Supermoce w działaniu”
Organizator: STEAM Polska

Opis:
Podczas warsztatów dzieci tworzą własne postacie – „STEAM-iaki” – łącząc kreatywność, sztukę i naukę. Najpierw projektują postacie, nadając im unikalne supermoce i wygląd, a następnie dekorują je oraz nadają im osobowość. Zajęcia rozwijają wyobraźnię, zdolności manualne oraz umiejętność opowiadania historii.
─────────────────────────────

Kod: W1/G2/016 (Sala 016)
Prelegentki: Izabela Przybysz oraz Karolina Robaszkiewicz
Tytuł: Ozoboty dla małych i dużych cz. 2
Organizator: Samorządowa Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II we Wrześni

Opis:
Interaktywne warsztaty wprowadzające uczestników w świat małych robotów edukacyjnych – Ozobotów. Uczestnicy poznają podstawy programowania poprzez rysowanie kodów na papierze oraz korzystanie z platformy online. Zajęcia rozwijają kreatywność, logiczne myślenie oraz umiejętność współpracy.
─────────────────────────────

Kod: W1/G6/213 (Sala 213)
Prelegent: Maciej Sysło
Tytuł: Edukacja informatyczna w edukacji wczesnoszkolnej: program i propozycja szkoleń (wsparcie Google)
Organizator: WWSI, Warszawa

Opis:
Warsztaty stanowią krótkie wprowadzenie do szkolenia nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z zakresu edukacji informatycznej. Uczestnicy poznają przebieg szkolenia, wykorzystywane aplikacje oraz metodykę pracy z młodszymi uczniami.
─────────────────────────────

Kod: W5/G1/213 (Sala 213)
Prelegentka: Małgorzata Solowska
Tytuł: Kiedy nauczyciel spotyka sztuczną inteligencję: Nowe horyzonty edukacji – jak skutecznie oswoić pracę z AI. Wygeneruj swój dobrostan.
Organizator: 4EduPlus

Opis:
Prelekcja poświęcona integracji sztucznej inteligencji w pracy nauczyciela. Uczestnicy dowiedzą się, jak oswoić AI, wdrożyć narzędzie Copilot w lekcjach oraz stworzyć interaktywne środowisko edukacyjne, które wspiera dobrostan uczniów i nauczycieli.
─────────────────────────────

Kod: W4/G7/117 (Sala 117)
Prelegenci: Jacek oraz Joanna (współprowadzący: Pardo Grubicka)
Tytuł: Bezpieczne e-zakupy: jak unikać pułapek cyberprzestępców?
Organizator: Komenda Miejska w Słupsku / Nadkom. ds. Przestępczości, Gospodarcza i Korupcji

Opis:
Warsztaty edukują użytkowników platform zakupowych o metodach ochrony przed cyberprzestępczością. Omawiane są sposoby unikania oszustw (np. phishing), zasady cyberhigieny, bezpiecznych płatności online oraz ochrony danych, podkreślając znaczenie współpracy między Policją, platformami a użytkownikami.
─────────────────────────────

Kod: W5/G2/214 (Sala 214)
Prelegent: Marcin Pogorzelski
Tytuł: Inteligentna Klasa Classwise, czyli grywalizacja bez telefonów komórkowych
Organizator: Photon Education

Opis:
Prezentacja nowoczesnego rozwiązania edukacyjnego, które wprowadza grywalizację do lekcji. Nauczyciel korzysta z gotowej biblioteki lub tworzy własne lekcje w aplikacji, a uczniowie – przy użyciu Classpadów – biorą udział w quizach i grach edukacyjnych, co umożliwia zbieranie danych o postępach oraz personalizację nauczania.
─────────────────────────────

Kod: W2/G6/117 (Sala 117)
Prelegentka: Agnieszka Halicka
Tytuł: Akceleratory Nauki Microsoft – sztuczna inteligencja, która wspiera rozwój kompetencji uczniów
Organizator: Szkoła Podstawowa Integracyjna nr 5 w Konstancinie-Jeziornie

Opis:
Warsztaty prezentują bezpłatne narzędzia Microsoft oparte na AI, wspierające rozwój kluczowych kompetencji uczniów, takich jak czytanie i wielojęzyczność. Uczestnicy poznają praktyczne zastosowania rozwiązań takich jak „Postępy w czytaniu”, „Trener czytania” oraz „Postępy Prelegenta”, które umożliwiają personalizację nauki.
─────────────────────────────

Kod: W5/G6/117 (Sala 117) – powtórzenie
Prelegentka: Agnieszka Halicka
Tytuł: Akceleratory Nauki Microsoft – sztuczna inteligencja, która wspiera rozwój kompetencji uczniów
Organizator: Szkoła Podstawowa Integracyjna nr 5 w Konstancinie-Jeziornie

Opis:
(Warsztaty identyczne jak poprzednio – prezentacja narzędzi Microsoft wspierających rozwój kompetencji uczniów, m.in. w zakresie czytania i wielojęzyczności, oraz personalizacji nauki.)
─────────────────────────────

Kod: W2/G7/108 (Sala 108)
Prelegent: Krzysztof Kaszuba
Tytuł: Warsztat: Laptopy przeglądarkowe w edukacji – Chromebooki i ich efektywne wykorzystanie w szkole
Organizator: Google for Education

Opis:
Praktyczne warsztaty wprowadzające do wykorzystania Chromebooków w edukacji. Uczestnicy poznają:
– Podstawy systemu Chrome OS,
– Przegląd aplikacji edukacyjnych Google,
– Zasady tworzenia i udostępniania zasobów online,
– Metody administrowania Chromebookami za pomocą konsoli Google,
– Kwestie bezpieczeństwa i kontroli rodzicielskiej.
─────────────────────────────

Kod: W3/G2/108 (Sala 108)
Prelegent: Krzysztof Kaszuba
Tytuł: Warsztat: Sztuczna inteligencja w edukacji – czyli Gemini w uczeniu się i nauczaniu z Chromebookami
Organizator: Google for Education

Opis:
Podczas warsztatu uczestnicy poznają możliwości sztucznej inteligencji Gemini, w tym:
– Czym jest Gemini i jakie oferuje możliwości,
– Przykłady zastosowania Gemini w nauce różnych przedmiotów,
– Sposoby wykorzystania Gemini na Chromebookach do usprawnienia procesu nauczania,
– Aspekty etyczne wykorzystania AI w edukacji.
─────────────────────────────

Kod: W5/G4/131 (Sala 131)
Prelegentka: Barbara Dubiecka-Kruk
Tytuł: Nauczycielu, dAI im tę moc! Jak wspierać edukację matematyczną uczniów z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji Microsoft
Organizator: Liceum Artes Liberales

Opis:
Warsztaty dedykowane nauczycielom matematyki, prezentujące narzędzia takie jak Math Progress, Math Solver oraz Asystent matematyczny. Uczestnicy dowiedzą się, jak:
– Wykorzystać AI do personalizacji nauczania matematyki,
– Wdrożyć narzędzia AI w codziennej pracy,
– Zwiększyć efektywność nauczania oraz motywację uczniów do nauki matematyki,
– Zainspirować się do wykorzystania AI, by dać matematyczną moc swoim uczniom.
─────────────────────────────

Kod: W4/G1/214 (Sala 214)
Prelegent: Łukasz Gierek
Tytuł: 1. Socjotechniki i formy cybermanipulacji – Hejt, profilaktyka, diagnoza, prewencja.
Organizator: Fundacja HejtOFF

Opis:
Warsztat skoncentrowany na kompleksowym podejściu do problemu hejtu. Uczestnicy dowiedzą się, jakie mechanizmy stoją za hejtem w różnych środowiskach (szkoła, media społecznościowe, rodzina) oraz jak wcześnie rozpoznawać i przeciwdziałać eskalacji nienawiści.
─────────────────────────────

Kod: W3/G4/214 (Sala 214)
Prelegentka: Magdalena Wojewódzka
Tytuł: 2. Hejt to nie zabawa. Jak odróżnić żart od raniących słów?
Organizator: Fundacja HejtOFF

Opis:
Zajęcia omawiają praktyczne metody reagowania na hejt, w tym:
– Budowanie zdrowych relacji,
– Wzmacnianie odporności psychicznej ofiar i świadków,
– Tworzenie planów działania w sytuacjach konfliktowych.

Warsztat kładzie nacisk na rozwijanie empatii i współpracy jako kluczowych narzędzi prewencyjnych.
─────────────────────────────

Kod: W5/G3/110 (Sala 110)
Prelegent: Dariusz Nowak
Tytuł: Słowa pod lupą: Wykorzystaj AI do walki z hejtem i analizy dezinformacji
Organizator: Fundacja HejtOFF

Opis:
Warsztat łączy nowoczesne technologie z edukacją społeczną. Uczestnicy poznają narzędzia AI, które pomagają identyfikować negatywne treści w sieci, a także dowiedzą się, jak skutecznie przeciwdziałać mowie nienawiści i dezinformacji.
─────────────────────────────

Kod: W4/G2/016 (Sala 016)
Prelegent: Radosław Błasiak
Tytuł: Metoda projektowa w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy Liga Niezwykłych Umysłów
Organizator: Liga Niezwykłych Umysłów

Opis:
Prezentacja metody projektowej w edukacji, omawiająca założenia, sposób realizacji, korzyści oraz wyzwania. Uczestnicy poznają autorską metodę tworzenia misji programistycznych na platformie Liga Niezwykłych Umysłów.
─────────────────────────────

Kod: W3/G3/103 (Sala 103)
Prelegent: Wojciech Wątor
Tytuł: Escaperoomy z AI
Organizator: Embassy International School

Opis:
Warsztaty obejmują szereg zagadnień związanych z AI w edukacji:

  1. Podstawy AI w Edukacji: Co to jest AI, jakie narzędzia są dostępne i jak je wdrażać w szkole.
  2. AI na lekcjach wychowawczych: Jak tworzyć angażujące scenariusze i interaktywne ćwiczenia.
  3. Ocenianie z AI: Nowoczesne metody tworzenia testów i systemów feedbacku.
  4. Escape roomy z AI: Jak projektować zagadki i scenariusze escape roomów przy użyciu narzędzi, takich jak ChatGPT.
  5. Tworzenie materiałów dydaktycznych: Generowanie treści i ilustracji wspomagających naukę oraz automatyzacja przygotowania materiałów.
    ─────────────────────────────

Kod: W5/G7/103 (Sala 103)
Prelegent: Wojciech Wątor
Tytuł: -Ocenianie z AI

Opis:
Warsztaty (wersja skrócona) prezentujące:
– Podstawy AI w edukacji,
– Zastosowanie AI w przygotowaniu scenariuszy lekcji wychowawczych,
– Nowoczesne metody oceniania z wykorzystaniem AI,
– Sposoby tworzenia interaktywnych materiałów dydaktycznych oraz projektowania escape roomów.
─────────────────────────────

Kod: W4/G3/103 (Sala 103)
Prelegent: Wojciech Wątor
Tytuł: -Tworzenie materiałów dydaktycznych z AI

Opis:
Warsztat skupia się na generowaniu treści lekcji, tworzeniu ilustracji i grafiki przy pomocy AI oraz automatyzacji przygotowania materiałów dydaktycznych. Uczestnicy dowiedzą się, jak dostosować zasoby do różnych stylów uczenia się, oszczędzając czas i podnosząc efektywność nauczania.
─────────────────────────────

Kod: W3/G5/214 (Sala 214)

Prelegent: Andrzej Musisz
Organizator: Advisor
Tytuł: „SharePoint jako serwer plików w szkole”

Opis:
Andrzej Musisz to architekt rozwiązań IT, ekspert Power Platform i Microsoft 365. Jest Microsoft Innovative Educator Expertem oraz trenerem administratorów Microsoft 365. Jako CEO firmy Advisor od ponad 30 lat dostarcza nowoczesne rozwiązania IT dla szkół, firm i administracji publicznej.

W swojej karierze projektował i wdrażał zaawansowane środowiska Microsoft 365 oraz systemy oparte na Power Platform i SharePoint, które usprawniają procesy edukacyjne i biznesowe. Jego wiedza i doświadczenie obejmują największe projekty IT dedykowane edukacji w Polsce, takie jak:

  • Opolska eSzkoła – szkoła ku przyszłości
  • eSzkoła Wielkopolska
  • Cyfrowa Szkoła Wielkopolska 2020

Podczas wystąpienia uczestnicy dowiedzą się, jak SharePoint może pełnić funkcję centralnego serwera plików w placówkach edukacyjnych. Prelegent przedstawi praktyczne aspekty wdrażania rozwiązań Microsoft 365 oraz omówi sposoby na usprawnienie zarządzania zasobami i komunikacji w szkole.


Kod: W3/G5/214 (Sala 214)

Prelegent: Joanna Musisz
Organizator: Advisor
Tytuł: „Jak wdrożyć SharePoint w szkole?”

Opis:
Joanna Musisz to administratorka usług M365, trenerka i popularyzatorka usług Microsoft w edukacji. Od lat wspiera szkoły w implementacji nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, pomagając nauczycielom i uczniom w efektywnym korzystaniu z Microsoft 365.

Jest entuzjastką technologii, automatyzacji i rozwiązań No-Code, które usprawniają procesy edukacyjne. Dzieli się swoją wiedzą poprzez kanał YouTube, gdzie publikuje praktyczne poradniki dotyczące wykorzystania narzędzi cyfrowych w nauczaniu.

Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak skutecznie wdrożyć SharePoint w placówce edukacyjnej
  • Jak zaplanować i stworzyć strukturę witryn szkolnych
  • Jak zarządzać uprawnieniami i grupami zabezpieczeń
  • Jak efektywnie współdzielić pliki i edytować je w czasie rzeczywistym

Warsztat pozwoli nauczycielom i administratorom IT na uporządkowanie pracy szkoły z wykorzystaniem SharePoint i Microsoft 365.